NHO Geneos generalforsamling

23. mai 2024, kl. 11.00–12.00
Påmeldingsfrist 10.05.2024

Velkommen til NHO Geneos generalforsamling:

Vi kaller herved inn til NHO Geneos generalforsamling torsdag 23. mai 2024, fra klokken 11:00 til 12:00.

Generalforsamlingen er for medlemsbedriftenes representanter og er organisasjonens øverste organ. På samlingen skal representantene blant annet orienteres om status for NHO Geneo og velge styremedlemmer.

Selv om du har meldt deg på NHO Geneos årskonferanse senere samme dag, må du fremdeles melde deg på generalforsamlingen.

Sakspapirer

Sakspapirer til generalforsamlingen finner du her.

Sted: Rebel, Universitetsgata 2, 0164 Oslo. Se hvordan du finner veien her.

Dato: 23. mai 2024

Tid: Kl. 11:00 til 12:00

Dersom du som daglig leder ikke kan delta, kan du gi fullmakt til en som kan stemme på dine vegne. Se fullmaktsskjema her.

Avstemming:

Avstemmingen på generalforsamlingen skjer digitalt via Votendo, en nettbasert avstemmingsløsning som egner seg for store møter, også for fremmøtte på Rebel.

Vi gjør oppmerksom på at vi sender ut en personlig lenke med brukernavn og passord til digital avstemming til stemmeberettiget for din bedrift dagen i forveien. Det er derfor viktig at du oppgir i påmeldingen om det er du som skal stemme, eller om en annen person skal stemme på vegne av din bedrift.

Hei!

Vil du motta vårt nyhetsbrev på e-post?

Avmeldingen er mottatt!

Registrer din e-post her: