Meld deg på her: https://response.questback.com/melanor/3nb8ohrizp)
Melanor inviterer medlemmer til seminar for å gjennomgå forslaget til Norsk standard for kontraktsbestemmelser for anskaffelser av medisinsk utstyr og laboratorieutstyr.
Høringsfrist er satt til 5. april. I den forbindelse inviterer vi i Melanor medlemmer til webinar for å gjennomgå forslaget til kontraktstandard for anskaffelser av medisinsk utstyr og laboratorieutstyr. Webinaret er innholdsmessig det samme som i medlemsseminar som ble arrangert 1. mars.
Program:
- Konstraktstandard for anskaffelser av medisinsk utstyr og laboratorieutstyr – hvorfor startet arbeidet og hvordan komiteen jobbet? v/Jan Ivar Ingebrigtsen, direktør markedsadgang i Melanor.
- Gjennomgang av høringsdokumentet «Kontraktstandard for anskaffelser av medisinsk utstyr og laboratorieutstyr» - v/ Espen Bakken, partner i Simonsen Vogt Wiig.
- Veien videre – hvordan svarer vi opp høringen? v/Jan Ivar Ingebrigtsen, direktør markedsadgang i Melanor.
Har du spørsmål, ta kontakt med Jan Ivar Ingebrigtsen, direktør markedsadgang i Melanor, på janivar@melanor.no
Outlook invitasjon er sendt til hovedkontakter, men du kan også melde deg på her (link til påmelding: https://response.questback.com/melanor/3nb8ohrizp)