Del 1, medlemstilfredshet 2021: Vi ønsker til enhver tid å yte best mulig medlemsservice, og ønsker deres tilbakemeldinger. Hva opplever du som spesielt nyttig med medlemskapet, hva kan forbedres, er det noe som mangler?
Del 2, strategi: I forbindelse med Melanors strategiarbeid ønsker vi tilbakemeldinger fra våre medlemsbedrifter. Det er strategi- og analyseselskapet inFuture som har utformet denne delen av spørreundersøkelsen. Bakgrunnen for spørreundersøkelsen er Fremtidsstudien, som mer enn 100 av Melanor og LMIs medlemmer har deltatt på. Medlemmene har vurdert og prioritert trendene i Fremtidsstudien. De prioriterte trendene beskriver hvordan fremtiden forventes å bli ulik fra nåtiden, noe som i sin tur blir viktig for Melanors strategiske veivalg. Les mer om Fremtidsstudien her.
På bakgrunn av hva dere medlemmer forteller oss, kan vi gjøre nye grep og prioriteringer. På forhånd takk til alle som tar seg tid til å delta, kontakt post@melanor.no dersom du ønsker link til undersøkelsen.