Korona: Nye rutiner for kommunikasjon mellom Melanor og våre medlemmer
Melanor mottar jevnlig henvendelser fra våre medlemmer knyttet til korona utbruddet.
Melanor mottar jevnlig henvendelser fra våre medlemmer knyttet til korona utbruddet.
Dette er spørsmål og utfordringer, men også innspill til hva som kan gjøres for å avhjelpe situasjonen. Det setter vi stor pris på. Så langt har vi videreformidlet og besvart henvendelsene fortløpende. Antallet henvendelser er imidlertid økende, og vi ser derfor behov for en smidigere måte å organisere dette på.
Melanor har jevnlig kontakt med myndigheter og innkjøpsorganisasjoner som Helsedirektoratet, Helfo NAV og Sykehusinnkjøp for fortløpende avklaringer knyttet til endringer i utfordringsbildet, og formidle de innspill våre medlemmer bidrar med.
For å bedre kunne koordinere spørsmål, utfordringer og innspill innfører vi nå regulære oppfølgingsmøter med våre medlemmer via Teams (Skype for Business). Det første møtet blir avholdt onsdag 18. mars kl. 14.00. Invitasjon er sendt ut til våre medlemmers hovedkontakter som distribuerer intern i sin bedrift etter behov. Kontakt Jan Ivar i Melanor dersom din bedrift ikke har mottatt invitasjon.
Vi vil fortsatt besvare telefoner i den utstrekning vi har kapasitet. Vil du bidra til å gjøre vår håndtering litt enklere så send gjerne din henvendelse til post@melanor.no og skriv «Korona» i emnefeltet.
Følg også med på vår hjemmeside og abonner gjerne på vårt nyhetsbrev for å holde deg oppdatert.