På bakgrunn av myndighetenes og regjeringens anbefalinger, tar Melanor forholdsregler i forhold til sine ansatte og i sin samhandling med medlemmene.
- Melanors kontor i Widerøeveien 5 vil være stengt for normal aktivitet. Alle ansatte er operative fra hjemmekontor og er dermed tilgjengelig på mobiltelefon, via mail og i Teams.
- Korona pandemien vil medføre omprioritering av oppgaver og vi må fortløpende se an situasjonen. Følg med på melanor.no.
- All kursaktivitet vil så langt det er hensiktsmessig bli streamet. Der dette ikke er hensiktsmessig eller praktisk mulig, vil kurset bli utsatt til situasjonen tilsier fysisk gjennomføring.
- Det gjennomføres oppdateringsmøter i Teams for alle medlemmer 18. mars kl.1400. Egen invitasjon er sendt til hovedkontakt i medlemsbedriftene.
- Bransjetreffet 23 april utsettes inntil videre.
- Generalforsamlingen 23. april gjennomføres elektronisk. Varsel er sendt alle medlemsbedrifter.
- Nye rutiner for kommunikasjon mellom Melanor og våre medlemmer