– Det skjerper oss og gjør at vi blir tydeligere i budskapet

Publisert

Fra venstre: Øystein Schmidt, seniorrådgiver i Lilleby Frisch og Gro Bogen Nilsen, kommunikasjonsdirektør i Aleris.

Lilleby Frisch holdt medietrening for NHO Geneos medlemmer.

Torsdag 16. november deltok Aleris, Humana omsorg og assistanse, Norlandia, og Volvat på medietrening holdt av Lilleby Frisch i regi av NHO Geneo. Medlemsbedriftene fikk blant annet innføring i hvordan de kan forberede seg best mulig til intervjuer, hvordan de kan skrive gode talepunkter og hvordan de kan fremføre de foran kamera på en troverdig måte.

Lilleby Frisch er et strategisk rådgivningsmiljø innen pr og kommunikasjon. Det var Jan Lilleby, partner i Lilleby Frisch, og Øystein Schmidt, seniorrådgiver i Lilleby Frisch, som ga medlemsbedriftene medietrening – som til sammen har over 30 års erfaring innen pr og kommunikasjon.

Kommunikasjonsdirektør i Aleris, Gro Bogen Nilsen og kommunikasjonssjef i Norlandia, Arnfinn Norbø var noen av de som deltok på medietreningen.

– Det å få muligheten til å drive med medietrening det er alltid nyttig. Det skjerper oss og gjør at vi blir tydeligere i budskapet. Vi blir også utfordret, noe som er kjempeviktig i forhold til hvordan vi generelt kommuniserer til befolkningen og andre interesserte, sier Gro Bogen Nilsen, kommunikasjonsdirektør i Aleris.

Fra venstre: Øystein Schmidt, seniorrådgiver i Lilleby Frisch og Arnfinn Norbø, kommunikasjonssjef i Norlandia.

– Jeg syntes NHO Geneo har mange spennende og gode tilbud til medlemmene. Det skjer mye bra og er mye aktivitet, dette viser at de lytter til medlemmenes ønsker og involverer medlemmene veldig, sier Arnfinn Nordbø, kommunikasjonssjef i Norlandia, til.

Hei!

Hei!

Vil du motta vårt nyhetsbrev på e-post?

Avmeldingen er mottatt!

Registrer din e-post her: